söndag 30 september 2012

Vette

Vette fan, tror jag har kommit till en cross road! Men i onsdags fick jag någon form av (kommer inte på rätt ord) men allting ändrades iaf och det är dit jag vill komma.

Jag klev upp kvart i 7 istället för 10 som klockan stod på. Och på något sätt ändrade detta på mitt tankesätt. Helt plötsligt brydde jag mig bara inte. Varit på fest ikv t.ex. och istället för att leva efter "Jag är finne och kan supa utan att vara glad!" så söp jag och var glad hela kvällen. Var till och med glad tills jag gick och la mig.

Visserligen gick jag och la mig i någon annans säng och inte min, men det var bara för att någon bäddade ner mig och det var nice. Men helt plötsligt väckte någon mig från min sköna slummer.

I slutändan blir jag trött på att folk försöker prata med mig som om jag var fem år gammal när jag är på fyllan. Men i ärlighetens namn så har jag väldigt bra "fylle-huvud".

Jag är en sådan person som kan vara jätte tankad, kan knappt gå, men ändå vara närvarande. Försvinner nästan aldrig i fyllan! Kroppen kan vara borta men huvudet är med på noterna och därför blir jag trött på när folk pratar med mig som om jag skulle vara ett litet barn.

Fast  å andra sidan tar jag det på det sättet att persnoerna bryr sig, vilket är en skön känsla. Men ofta är jag väldigt medveten om vad som händer.

I slutändan så är det nice, just för att det fatis finns folk som bryr sig och det är aldrig fel.

Nu missar jag en del bokstäver, så jag ska lägga ner.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar