tisdag 8 juni 2010

Jag älskar att komma hem efter en lång dag hemifrån och kunna ta av sig byxorna och dra på sig sina mest ingådda mjukisbyxor! Finns absolut inget bättre en den känslan.
Möjligtvis kan jag kanske räkna upp en eller två och dom innehåller båda två Malin, så mjukisarna kommer på en stark 3dje plats!

Just nu lyssnar jag på piano musik av Yann Tiersen och njuter av att första semesterdagen är över och den har varit riktigt grejt! Skönt att få sova lite längre och slippa höra väckarklockan!

Yann Tiersen - La Redecouverte



Och sen en kille som spelar samma låt fast på dragspel, jag gillar dragspel. När jag blir gammal ska jag lära mig spela dragspel!



Peace out!

2 kommentarer:

  1. Ska du stå utanför sitkoff du också sen och dryga ut pensionen?

    SvaraRadera
  2. haha, kanske en stund! Tills någon annan gubbe kommer och fram och börjar räkna 100 euroslapparna ;)

    SvaraRadera