onsdag 9 juni 2010

Utehäng i M:hamn en tisdagskväll

Nu har mina mjukisbyxor blivit nerpetade till 4de plats på min lista över sköna känslor. Nya 3an är min nya driver!

Usch säger jag bara, det känns för tillfället att hur dålig träffen känns i kroppen så lyckas den jäääveln peta iväg bollen runt 250 märket varje gång. Nya rekordet nu är 300 meter på slotsbanans 11te hål med en lätt medvind. Det var ganska awesome må jag säga!

Annars så har jag varit ute och kikat runt med Pellas och Johanna ikv. Började på Indigo med lite mat och sen sökte vi ner oss mot Åbben, där sammanstrålade vi med Lise och några av hennes vänner och senare kom också Filip och Robert och slog sig ner. Sent om siders så drog vi vidare mot Knorring och nu sitter jag här och lider lite av att Malin inte är här.

Peace out! I'm happy you are mine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar