tisdag 15 juni 2010

Nya dagar

Nu har jag sagt hejdå åt Malin som far till Göteborg och kikar på In Flames, och nej... Jag är inte alls lite avundsjuk! Bara asmycket!

Dagen har varit ganska händelselös, varit fram och tillbaka in till stan två gånger handlat en massa kläder! Gillar verkligen nya märket, RioRim, på jobbet. Helt och hållet min stil!

Efter det blev det första gången på gymmet på ganska exakt 2 veckor, hade inte alls tappat så mycket som jag trodde att jag skulle ha gjort! Körde 2 ganska trevlig 3or på 160 kg i mark och övergick sedan till att köra ben, testade nya hacklyften som dom skaffat till IG! Gav härlig träning skulle jag säga.

Nu har jag precis kikat klart på Barzilien - Nord Korea och jag måst säga att Nord Korea överraskade ganska ordentligt med enbart en 2-1 förlust!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar